Regulamin Asysty ProfiPIEK
- Asysta ProfiPIEK (dalej: Asysta) jest podstawową formą współpracy pomiędzy Magres, a Klientami – użytkownikami ProfiPIEK.
- Asysta może zostać wykupiona bezpośrednio w Magres, lub za pośrednictwem autoryzowanego Partnera regionalnego.
- Asysta wliczona jest w koszt zakupu licencji i ważna jest przez okres 12 miesięcy od daty zakupu.
- Koszt przedłużenia Asysty uzależniony jest od aktualnej cennikowej wartości licencji na oprogramowanie, oraz od okresu jaki upłynął od zakończenia ważności poprzedniej Asysty:
- 30% wartości licencji, jeśli upłynęło poniżej 1 miesiąca
- 40% wartości licencji, jeśli upłynęło pomiędzy 1 miesiąc a 1 rok
- 50% wartości licencji, jeśli upłynęło więcej niż 1 rok
Przedłużenie w stawce 30% odbywa się z zachowaniem ciągłości – nowa Asysta rozpoczyna się z datą zakończenia poprzedniej.
- Asysta uprawnia posiadacza licencji ProfiPIEK do:
- Otrzymywania nowych wersji programu w trakcie trwania Asysty. Nowe wersje przygotowywane są na życzenie Klienta i udostępniane: online, pocztą na DVD, lub w formie linku do pobrania z serwera FTP.
- Korzystania z usług informatycznych świadczonych za pośrednictwem technologii zdalnego dostępu. Zakres merytoryczny usług obejmuje szkolenie Użytkowników i porady dotyczące korzystania z programu, a także czynności konfiguracyjne i instalacyjne związane bezpośrednio z ProfiPIEK. Zakres czasowy: 3 godziny pracy specjalisty ds. wdrożeń w trakcie obowiązywania Asysty. Jednostka rozliczeniowa usługi świadczonej w trybie zdalnego dostępu to 30 minut.
- Korzystania z telefonicznego (oraz za pośrednictwem poczty elektronicznej) wsparcia Działu Informatycznego Magres.
Wsparcie opisane w punktach 5.2 oraz 5.3 świadczone jest w godzinach pracy biura Magres (poniedziałek-piątek, 9.00-17.00). Wsparcie może być świadczone poza godzinami pracy, jednak wymaga to wcześniejszego uzgodnienia z pracownikami Magres. Klienci pozostający pod opieką autoryzowanych Partnerów regionalnych w pierwszej kolejności otrzymują wsparcie bezpośrednio od Partnerów.
- Asysta nie obejmuje analizy przedwdrożeniowej, modyfikacji baz danych, prac programistycznych i modyfikacji oprogramowania na indywidualne zamówienie Klienta.
- Informacja na temat stanu ważności Asysty na wykorzystywaną licencję ProfiPIEK dostępna jest bezpośrednio w programie, w punkcie: Menu główne | Pomoc | Asysta producenta. Po przedłużeniu Asysty na kolejny okres informacja o jej ważności aktualizowana jest wraz z instalacją nowej wersji programu.
- Posiadanie przez Klienta aktualnej Asysty jest warunkiem koniecznym udostępnienia nowej wersji programu, a także świadczenia na rzecz Klienta jakichkolwiek usług związanych pośrednio i bezpośrednio z oprogramowaniem ProfiPIEK.
- Regulamin obowiązuje od 01.09.2015 r.
Asysta ProfiPIEK