Wsparcie Klienta
Użytkownicy oprogramowania dla piekarni i cukierni ProfiPIEK objęci są profesjonalną opieką informatyczną i wsparciem producenta w ramach Asysty ProfiPIEK. Asysta jest dla Użytkowników gwarancją bezpieczeństwa informatycznego i pełnej zgodności wykorzystywanego oprogramowania z aktualnymi regulacjami prawnymi. W ramach Asysty Użytkownicy zyskują:
- pełen dostęp do wszystkich nowych funkcjonalności wprowadzanych do ProfiPIEK
- dostęp do konsultacji telefonicznych oraz e-mail Działu Informatycznego Magres
- wsparcie on-line Działu Informatycznego z wykorzystaniem technologii zdalnego dostępu
Asysta ProfiPIEK
Asysta jest bezpłatna przez okres 1 roku od daty zakupu licencji ProfiPIEK. Koszt przedłużenia Asysty na kolejne 12 miesięcy uzależniony jest od okresu, jaki upłynął od wygaśnięcia poprzedniej Asysty i kalkulowany jest według aktualnej wartości posiadanego pakietu:
wartości oprogramowania, jeśli upłynęło poniżej 1 miesiąca
wartości oprogramowania, jeśli upłynął więcej niż 1 miesiąc, lecz mniej niż 1 rok
wartości oprogramowania, jeśli upłynął ponad 1 rok
Regulamin Asysty ProfiPIEK